De Voorbereiding; - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu De Voorbereiding; - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

De Voorbereiding;

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

13 November 2009 | Nederland, Exloo

Hallo allemaal!

Zoals de meeste van jullie wel zullen weten ga ik rond 15 januari voor 4 maanden stagelopen in Nicaragua, op het kinderdagverblijf 'Los Ositos'.

En sinds 30 oktober zijn dan eindelijk de voorbereidingen echt begonnen!

Gisteren had ik de eerste afspraak bij de GGD voor de vaccinaties, en van de intotaal 7 vaccinaties heb ik er al 3 opzitten!

Ook ben ik druk bezig met het bedenken van inzamelacties voor geld&spullen.
Zo heb ik bedacht om hier in het dorp op de basisschool een schoenendoosactie te houden.
Dan kunnen de kinderen spullen wat ze over hebben of niet meer gebruiken (zoals poppen/knuffels/speelgoed autootjes/papier/stiften etc) in een schoenendoos stoppen, en dat laat ik bezorgen in Nicaragua.
Dit allemaal is nog niet zeker, want het wordt eerst nog besproken tijdens de vergadering tussen de docenten van de basisschool ;)
Maar denk dat de actie wel door gaat!

Ook had ik bedacht om een advertentie in de 'week in, week uit' te plaatsen. Om zo geld in te zamelen waar ze op het kinderdagverblijf bijvoorbeeld nieuwe slaapkamers kunnen bouwen, of het gebouw zelf een opknapbeurt kunnen geven.
Dit moet alleen nog uitgewerkt worden, maar denk dat dit ook wel goed gaat komen!

Verder krijg ik als het goed is volgende week mijn vliegticket!
Dus het avontuur komt steeds dichterbij en krijg ik er steeds meer zin in!!!!

Nou, dit was dan het eerste verhaal,
ik zal iedereen via deze site op de hoogte houden van alle gebeurtenissen!

Groetjes Liset

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Exloo

Stage in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2010

Het laatste verslag!

02 Mei 2010

Verslag van Paps..

07 April 2010

Corn Island & Bluefields....

18 Maart 2010

Even een 'berichtJE" ;)

01 Maart 2010

Wat vliegt de tijd!
Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 61103

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: