Bijna is het dan zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu Bijna is het dan zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

Bijna is het dan zover!

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

06 Januari 2010 | Nederland, Exloo

Nog 9 dagen en dan is het al zover! :D

Heb er super veel zin in!

Afgelopen weekend heb ik tehoren gekregen in wat voor gastgezin ik kom, ik krijg een moeder, oma, broer (23), zus (30) en een neefje(7). En ben héél benieuwd hoe ze zijn!!

Met de inzamelingsacties heb ik €234,- opgehaald + een stapel schriftjes, potloden, stiften en knuffels! Hier ben ik ook heel erg blij mee, en wil graag iedereen die hieraan heeft bijgedragen heel hartelijk bedanken!

Natuurlijk mag er altijd geld bijkomen!!!!!!:D

Vanmiddag heb ik zo ongeveer de laatste inkopen en bestellingen gedaan.
Vrijdag kan ik de bestelde dingen ophalen en heb ik alles, als het goed is!
Nu alleen de laatste 2 schoolopdrachten nog afmaken.
Maar gelukkig is de meeste stress al achter de rug! Dus dat komt allemaal goed!

tot later!

  • 06 Januari 2010 - 19:04

    Jazmin Guzman Jara:

    Hey meid, wat geweldig zeg!
    Succes nog met de laatste voorbereidingen en ik zie je volgende week vrijdag op Schiphol :D

    Liefs, Jazmin

  • 11 Januari 2010 - 20:14

    Alie:

    Liset, enorm wat je gaat doen. Zet hem op, we zijn benieuwd naar je ervaringen.

    Dag, goeie reis!!

  • 13 Januari 2010 - 09:02

    Jeroen Douwe:

    leuk om met je mee te kijken hoe je stage verloopt wij wensen je veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Exloo

Stage in Nicaragua

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2010

Het laatste verslag!

02 Mei 2010

Verslag van Paps..

07 April 2010

Corn Island & Bluefields....

18 Maart 2010

Even een 'berichtJE" ;)

01 Maart 2010

Wat vliegt de tijd!
Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 61102

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: