Bijna is het weer zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu Bijna is het weer zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

Bijna is het weer zover!

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

28 Augustus 2010 | Nederland, Exloo

Nog eventjes en dan is het weer zover!

Morgenmiddag zit ik voor de 8e x dit jaar in het vliegtuig ( met de vakantie in Nica meegerekend ;)). En dit keer zal de reis naar Zuid- Spanje gaan, Almeria. Hier ga ik een jaar lang werken als au-pair in een Spaans – Nederlands gezin met 3 kinderen.

Mijn koffer is zo goed als gepakt, morgen nog even nawegen of hij echt niet te zwaar is, en de laatste spulletjes inpakken en dan vlieg ik morgen om 16;30 naar Spanje. Hoop dat het daar wat beter weer is :P

Via deze site kan ook dit keer weer iedereen meelezen wat ik allemaal meemaak. En ik hoop dan ook dat iedereen dat natuurlijk gaat doen! ;)

  • 28 Augustus 2010 - 14:27

    Jan Geerts:

    Hallo Liset, succes maar weer, wat een uitdaging, gr Jan

  • 28 Augustus 2010 - 15:40

    Alwin:

    Wat goed van je!

    Ik hoop dat je net zo fijne tijd krijgt als in Nicaragua!

    zet um op!

    Liefs Alwin

  • 28 Augustus 2010 - 18:32

    Clarie:

    Hee Liset!

    Wat tof dat je weer op avontuur gaat!
    Als je terugkomt is je niveau Spaans vast niet van die van een local te onderscheiden.. ;)

    Heel veel succes en vooral veel plezier in Spanje!

    Saludos. :)

  • 31 Augustus 2010 - 13:49

    Renske Cornelissen:

    Hoii Liset,

    Ik heb je site al gevonden! Haha, Ik was benieuwd of je al iets had geschreven dus was al op zoek gegaan.

    Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je net zo`n leuke tijd gaat krijgen als wat ik heb gehad.

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Exloo

Au-pair in Spanje

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Het laatste verslag vanuit Spanje

26 September 2010

Jaja,, er is nog leven in Spanje! ;)

04 September 2010

Mijn verjaardag

03 September 2010

Even een berichtje

28 Augustus 2010

Bijna is het weer zover!
Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 61116

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: