Even een berichtje - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Liset Ameln - WaarBenJij.nu Even een berichtje - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

Even een berichtje

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

03 September 2010 | Spanje, Almerimar

Hoi allemaal!

Hier dan het eerste berichtje uit het heerlijke Spanje!

Het weer is hier heerlijk, heb elke dag wel gezwommen, of in het zwembad, of in de zee, HEERLIJK!
Zegt dus al wel genoeg, of niet dan ;)

Voor de rest vind ik het hier erg leuk. De kinderen zijn lekker druk, en er is altijd wel wat te doen.
Binnenkort zal ik eens proberen of ik wat foto's kan plaatsen,

De volgende keer zal ik wat uitgebreider vertellen,
en als iemand mijn adres of telefoonnummer wil, moet diegene dat via mail of een berichtje op deze site maar even laten weten ;)

Adios!

  • 03 September 2010 - 15:04

    Clarie:

    Hey Liset,

    Ik zie dat je morgen jarig bent. Aangezien ik er morgen niet ben... Feliz cumpleaños!


  • 03 September 2010 - 19:22

    Johan:

    Hè hè eindelijk iets van jou. Druk zeker... en natuurlijk nog even wennen. Ik ben blij voor je. Trouwens als je je echte adres even mailt kan ik die ook zoeken met google earth.. Groetjes Johan

  • 03 September 2010 - 22:54

    Je Moeder:

    Gefeliciteerd !!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    op deze bijzondere
    20e verjaardag

  • 04 September 2010 - 09:02

    Opa/Oma:

    Lieve Liset,
    Vandaag, 4 september,je twintigste verjaardag. :proficiat. Hoe voelt het, je bent letterlijk geen tiener meer. We hopen dat je een mooie dag hebt onder de warme!!!! spaanse zon.
    We denken aan je!
    Groeten opa en oma
    (de uitvergrote foto is er al)

  • 04 September 2010 - 14:55

    Féline En Roeleke:

    Lieve Liset,

    Heppie Bursdee toe joe!!!
    Een hele fijne verjaardag in het warme Spanje en heel veel plezier.
    We zijn benieuwd welke avonturen je nu weer gaat beleven.
    Groetjxx

  • 04 September 2010 - 17:33

    Annelies:

    He Liset

    Van Harte gefeliciteerd met je 20 ste verjaardag.
    We hopen dat je toch nog een beetje een verjaardag gevoel hebt zo in het verre spanje.Je hebt er in iedergeval mooi weer.

    Dikke kussen van Lulof Sem Kai en Annelies

  • 05 September 2010 - 10:22

    Steven:

    Hey Liset! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zag net even de foto's en DAMN! Je hebt het goed voor elkaar daar! :D

    Groetjes Steven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almerimar

Au-pair in Spanje

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Het laatste verslag vanuit Spanje

26 September 2010

Jaja,, er is nog leven in Spanje! ;)

04 September 2010

Mijn verjaardag

03 September 2010

Even een berichtje

28 Augustus 2010

Bijna is het weer zover!
Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 61097

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: