Mijn verjaardag - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Liset Ameln - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag - Reisverslag uit Almerimar, Spanje van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

04 September 2010 | Spanje, Almerimar

Mijn verjaardag in het mooie Spanje,

Vandaag is het dan zover, mijn 20e verjaardag! En wel in het mooie, warme Zuid-Spanje!

Toen ik wakker werd had ik helemaal niet het gevoel dat ik jarig was, maar dat hoefde van mij ook niet echt. Ik ging naar boven (mijn slaapkamer is in de kelder) en daar werd ik door iedereen gefeliciteerd en Sylvia vertelde dat de verjaardagen in Spanje altijd ’s middags gevierd worden, na de siësta.

Dus toen ik om half 5 weer boven kwam was iedereen er al (Noa, Clara, Pepito, Pepe en Sylvia) dat kwam volgens mij omdat Sylvia een heerlijke pruimentaart gemaakt had en met name de kids keken er erg naar uit om die taart te proeven!
Noa en Clara hadden hun speelhuisje buiten al mooi versierd met vlaggetjes, en nu werden het speel tafeltje en de stoeltjes naar buiten gebracht. Hier hebben we heerlijk in het zonnetje van de pruimentaart genoten en kreeg ik mijn kado, die had ik niet verwacht en zeker zo’n groot cadeau niet! Ik had tegen Sylvia afgelopen week gezegd dat ik zeker weten nog skeelers ging kopen, want je kan daar heel mooi over de boulevard skeeleren, en wat was nou mijn kado van de familie, jawel, skeelers! Morgen is mijn vrije dag en ga ik ze uitproberen, haha.

Ook heb ik vandaag gemerkt dat Noa en Clara van verkleden houden. Sylvia had vanmorgen gezwommen en toen ze terug kwam doken de kids gelijk haar zwemtas in en grepen naar de badpakken en badmutsen, en naar alles wat er nog meer in zat. Het resultaat hiervan was, dat beide dames een veel te groot badpak aan hadden, een badmuts op hadden en een mooie duikbril. En later vond Noa een jurkje van mij en wou die graag aan, zo gezegd, zo gedaan. En heeft ze als een prinses rondgelopen in mijn jurkje.

Oh en een tip! Mocht je ooit gestoken worden door een wesp, hou dan een paracetamolletje op het plekje. Sylvia had op internet gelezen dat dat hielp, en ik mocht het vandaag uitproberen, want op/in het gras in de tuin zwerven heel veel wespen, je moet altijd uitkijken als je er loopt, en ik dacht dat ik dat gedaan had. Maar nee dus, en ben ik vandaag ook nog gestoken door een wesp. Maar een aspirine erop houden helpt, ik had er al vrijsnel geen last meer van, gelukkig.

Zo nou, ik vind het wel even genoeg, ik ga nog even tv kijken en proberen wat foto’s op deze site te plaatsen, en dan lekker slapen!

Adios!!!

  • 05 September 2010 - 08:07

    Judith:

    Hola Liset!

    Alweer weg naar het verre Spanje. :O Haha toevallig dicht in de buurt van Blanes? Ik vind het zo stoer dat je er gewoon weer op uitrekt! Het past dan ook echt bij je.
    Ik wens je een hele fijne verjaardag vandaag!!
    En daar natuurlijk ook een hele toffe tijd!

    Judith!

  • 05 September 2010 - 10:41

    Marjan:

    Hey Liset,

    ik kom bij je...hihi, ook nog skeeleren op de boulevard,
    het lijkt wel vakantie. Zon zee strand en heel veel plezier vandaag met je eerste vrije dag xxx

  • 06 September 2010 - 09:37

    Jan Geerts:

    Hallo Liset, zie het nu pas, in ieder geval gefeliciteerd en geniet van je 21è levensjaar, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Almerimar

Au-pair in Spanje

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Het laatste verslag vanuit Spanje

26 September 2010

Jaja,, er is nog leven in Spanje! ;)

04 September 2010

Mijn verjaardag

03 September 2010

Even een berichtje

28 Augustus 2010

Bijna is het weer zover!
Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 61098

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: