Bijna is het zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Liset Ameln - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: Liset

Blijf op de hoogte en volg Liset

08 September 2011 | Nederland, Exloo

Hallo daar!

Hier het 1e reisverslag, nog vanuit Nederland... Vannacht stappen we in het vliegtuig op weg naar New York! :) Daar blijven we ongeveer 3 dagen, en daarna vliegen we door naar Panama. Om daar vervolgens op de bus te stappen en zo door Panama, naar Costa Rica te reizen.. En uiteindelijk te eindigen in Nicaragua ; Leon! :D Daar hoop ik minimaal 2 weken te zijn. En dan zijn we 29 oktober al weer terug!

Jullie horen van ons!

Marjan & Liset

  • 08 September 2011 - 19:27

    Clarie:

    Liset!

    Super dat je terug gaat, have fun! :)

    xx

  • 08 September 2011 - 20:41

    Liesbeth:

    Ik ga je volgen hoor!
    Geniet er maar lekker van.Wel even wat anders dan die nachtdiensten bij ons! Groetjes

  • 09 September 2011 - 07:21

    Claudia:

    Wat leeeeuk!! Heel veel plezier en als je de tweeling nog tegenkomt: een hele dikke knuffel van mij voor hun. Natuurlijk ook de groetjes voor iedereen daar op Los Ositos!!

    Liefss,

  • 09 September 2011 - 10:58

    Greetje:

    Veel plezier dames, ik heb jullie al bij mijn 'favorieten' gezet.

  • 09 September 2011 - 16:29

    Judith:

    Super leuk Liset! Nicaraqua bleef dus wat in je gedachten rondspoken. Ik vind het echt stoer dat jullie gewoon gaat! Heel veel plezier daar en ik hoop voor je dat het net zo leuk, of leuker, wordt!!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liset

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 61130

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Oktober 2013

Nicaragua & ???

09 September 2011 - 29 Oktober 2011

Midden Amerika!

29 Augustus 2010 - 29 Augustus 2011

Au-pair in Spanje

15 Januari 2010 - 14 Mei 2010

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: